Kontrola jakości prowadzona jest w oparciu o system zarządzania jakością wg PN-EN ISO 9001, wymagań Natowskiego standardu AQAP 2110 oraz procedur wewnętrznych Spółki
Budimex jako jedna z największych spółek budowlanych w Polsce, dąży do stałego podnoszenia efektywności swoich działań zmierzając do uzyskania i utrzymania pozycji lidera w branży budowlanej.
Czynnikami umożliwiającymi osiągnięcie sukcesu jest realizowanie prac budowlanych w sposób zapewniający spełnienie wymagań naszych klientów przy zachowaniu wysokiej jakości świadczonych usług, poszanowaniu życia i zdrowia pracowników oraz ograniczeniu negatywnego wpływu działalności budowlanej na środowisko naturalne.
Wysoko wykwalifikowana kadra oraz sprawnie działający system kontroli jakości są gwarancją bardzo dobrego wykonania, przy dotrzymaniu umownych terminów realizacji. Kontrola jakości prowadzona jest w oparciu o system zarządzania jakością wg PN-EN ISO 9001, wymagania natowskiego standardu AQAP 2110 oraz procedury wewnętrzne Spółki.
Sposób postępowania Budimeksu ze zgłoszonymi przez Klientów uwagami dotyczącymi jakości wykonania usług reguluje wewnętrzna procedura operacyjna. Zgodnie z nią: